enmorsatill.blogg.se

Föräldraledig i Stockholm - vad funkar och vad funkar inte?

Vem är hen lik?

Kategori: Allmänt

 
Många tar ju reda på könet vid ultraljudet i vecka 18. Vi har valt att inte göra det.
Det finns ingen speciell politik bakom detta beslut mer än att det ju faktiskt inte spelar någon roll om det blir en flicka eller pojke. Men jag ska inte sticka under stol med att jag är och har varit oerhört nyfiken på vad som döljer sig där inne... Jag har till och med frågat barnmorksan om hon har något hum om könet utifrån hjärtljud och form på magen. Men nej, det där varierar tydligen så olika oavsett alla teorier som finns.
Och nu när vi inte vet känns detta som en extra överraskning bortsett från själva bebisen.
Så hur kommer hen att se ut?
Bilden till vänster föreställer mig och min mamma 1978 och bilden till höger Anders och hans storasyster 1975.
 
/Alexandra

Kommentarer

  • hanna säger:

    Så fina bilder och så vacker din mamma är på bilden!

    2013-03-17 | 21:20:59

Kommentera inlägget här: